Colaborarea dintre Ideologiq și primul parc industrial de reciclare din România, Green Group a avut ca rezultat o nouă identitate vizuală, care sa evidențieze principalele valori ale grupului, precum și implicarea “cauza” deșeurilor.
Ideologiq a creat si implementat noua identitate vizuala pentru Green Group, primul parc industrial de reciclare din Romania. Rebranding-ul a adus si un nou website – www.green-group.ro. Multumim pentru colaborare partenerului Headway (responsabil de strategia de pozitionare a brandului si de planul de comunicare).“Acest proiect marchează și pentru Ideologiq un moment de maturitate profesională. Proiectul s-a desfășurat în etape consecutive, respectând toate rigorile comunicării unui brand puternic, cu obiective clare pe piața internațională de profil: conceptualizare, integrare, unificare. Suntem mândri de echipa noastră extrem de bine organizată, inteligentă și aplicată, care a făcut din nou proba ecuației care nu dă greș: idei + idealuri = demonstrații de succes“, a declarat Adrian Ichim
„What lived once, will live again” este afirmația căreia se dedică grupul în acțiunile sale, și care marchează totodată orientarea către crearea unei economii circulare care să inspire.
Vedeți comunicatul aici!