Evenimente în timp de criză. Online Only

0
3731

Mediul online s-a dovedit a fi gura de aer de care aveau nevoie business-urile in timpul crizei cu care ne confruntăm. Tot mai multe brand-uri au realizat, mai devreme sau mai târziu, că nu poți avea pretenția de a ramâne pe piață fără o prezență activă în mediul online. Această tendință a fost accelerată de criza apărută în urma declarării pandemiei, iar distanțarea socială a însemnat apropierea de ecrane.

Așa cum spuneam și în interviul din IQads, pe care îl găsiți aici, primele două săptămâni au fost marcate de panică, iar clienții au tăiat din instinct bugetele de promovare. Apoi au pornit inclusiv campanii de comunicare adaptate noului context. Viteza de reacție diferă de la piață la piață, în funcție și de specificul business-ului, dar un argument cu greutate în favoarea investiției în componenta online îl reprezintă organizarea de evenimente online, sau, mai degrabă, “mutarea” unora dintre cele mai cunoscute evenimente într-un cadru digital.

Aveți mai jos câteva link-uri cu evenimente din piață, acum în varianta online.

https://www.upgrade100.com/

https://idcciosummit.com/bucharest/

https://digital-conference.thediplomat.ro/

https://www.zf.ro/conferinte

https://www.wall-street.ro/articol/Marketing-PR/255066/evenimentele-online-internetcorp-ce-trebuie-sa-stii-despre-noul-concept.html

https://www.scoaladebani.ro/

https://www.asebuss.ro/3030-2/

https://www.asebuss.ro/business-education-as-game-changer/

https://www.revistabiz.ro/evenimente/

LASĂ UN COMENTARIU

Vă rugăm introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.